تقویم فارسی مه یاس

تقویم فارسی مه یاس ساده، بهینه، کامل و با پشتیانی پوسته و زبان های مختلف ارائه شده است.

تقویم فارسی مه یاس

تقویم فارسی مه یاس ساده، بهینه، کامل و با پشتیانی پوسته و زبان های مختلف ارائه شده است.

کاربر عزیز بر اساس مدل گوشی ها برنامه های مدیریت نیرو ممکن است از کارکرد صحیح  تقویم فارسی جلوگیری نمایند. جهت پخش اذان و عملکرد صحیح برنامه به نکات زیر دقت فرمایید.(درصورت عمل نکردن با مراحل زیر به کانال تلگرامی برنامه وارد شوید و مدل دستگاه خود را پیدا کنید و مراحل انجام دهید  https://t.me/persiancalendar100 )

هواوی:
ابتدا به تنظیمات گوشی > تنظیمات پیشرفته > مدیر باتری بروید و تنظیمات زیر را انجام دهید:
1- در بخش "حالت نیرو" آیتم کارایی را انتخاب کنید.
2- در بخش "برنامه های محافظت شده"  تقویم فارسی را در لیست برنامه ها یافته و فعال کنید.
3- سپس مجددا به تنظیمات گوشی > پانل اعلان و نوار وضعیت > مرکز اعلان رفته از لیست برنامه ها  تقویم فارسی را یافته لمس کنید و در صفحه ی باز شده تیک نمایش اعلان را فعال نمایید.

سونی:
تنظیمات گوشی > مدیریت نیرو > stamina را خاموش نموده یا  تقویم فارسی را به استثنائات آن اضافه کنید.

شیائومی:
تنظیمات گوشی (settings)> مجوزها (permissions)> شروع خودکار یا (autostart)برای تقویم فارسی فعال شود.

سامسونگ: 
1- تنظیمات گوشی > مدیر هوشمند > باتری > حالت power saving mode و Ultra power saving mode را خاموش نمایید.
2- در بخش app power saving وارد DETAIL شوید و در بالای صفحه گزینه on را به حالت off تغییر دهید.
3- تنظیمات گوشی > برنامه ها >  تقویم فارسی > اعلان ها > تیک اعلان ها مجاز یا فعال شود.

ال جی:
تنظیمات > تب عمومی > باتری و صرفه جویی در مصرف برق > گزینه ی "ذخیره کننده نیرو" خاموش یا غیر فعال شود.

ایسوس:
وارد بخش زیر در تنظیمات گوشی شوید:
setting > power management > auto start manager
سپس برنامه  تقویم فارسی رو از حالت deny به حالت allow تغییر دهید.

جی ال ایکس:
به بخش زیر در تنظیمات گوشی مراجعه و  تقویم فارسی تیک دار شود.
setting > background task clear 

با توجه به تنوع روز افزون گوشیها اگر تفاوتی در روند انجام این تنظیمات در گوشی شما وجود دارد؛ خوشحال میشیم تغییرات بوجود آمده را به پشتیبانی ما هم اطلاع دهید تا در اختیار سایر کاربران نیز قرار گیرد.

  • تقویم فارسی

نظرات  (۲۰)

ممنون خوب بود 

ممنون

سلام

من شیائومی دارم در قسمت autostart باد صبا رو فعال کردم اما درست نشد

یه راهنمایی بیشتر بکنید

تمام permitions ها رو هم به باد صبا دادم

پاسخ:
سلام و وقت بخیر

برنامه ما با نام تقویم فارسی می باشد. شما می بایست تقویم فارسی را انتخاب کنید.

منم گوشیم شیائومیه تمام راه هارو رفتم ولی هنوز مشکل داره

پاسخ:
سلام 
لطفا ایمیل بزنید 
sadegh.bigdeli@gmail.com

سلام علیکم گوشی من شیائومی نت 8 است.تمام تنظیمات ذکرشده در بالا را انجام دادم ولی هشدار واذان را پخش نمی کند.درصورت امکان راهنمایی بفرمایید. متشکرم

سلام .من گوشی شیائومی ۹ دارم همه راه هااا را رفتم ولی باد صبا اذان نمیگه لطفا راهنمایی کنید 

گوشی من شیایومی هست همه مراحل رو رفتم اما اذان رو پخش نمیکنه ..باید چکار کنیم؟

  • محمدرضامیرزایی
  • سلام من گوشی شیائومی نوت ۸دارم چه برنامه ای نصب کنم برای پخش اذان تا اذان را پخش کند.ممنون میشم راهنماییم کنید

    سلام .

    میشه لطفا بگید تو آی او اس باید چیکار کنیم !؟

    ممنون میشم 🙏🏻

    سلام ببخشید چطوریع میشع در جی پلاس t10درست کرد

     

    ممنون از راهنماییتون . دمتون گرم . عجرکم عند الله

    گوشی من پوکو شیائومی است. درست شد پخش اذانش. 

    ممنون از راهنماییتون . دمتون گرم . عجرکم عند الله

    سلام گوشی من شیامی نوت ۸هر اذانگو که نصب میکنم اذان نمیگه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون

    سلام ببخشید گوشی من هواوی نوا 7 آی هست تاحالا تقویم باد صبا و وصال رو نصب کردم ولی هیچ کدوم پخش نمیشه

    چیکار باید بکنم؟ 

  • اکبر فخریان
  • سلام خسته نباشید گوشی من هواوی هست و اذان نمیگفت با راهنمایی سایت خوبتون این مشکل برطرف شد برای همه شما دوستان عزیز آرزوی سلامتی دارم 

    سلام. لطفا برای گوشی جی پلاس مدل x10 هم بگید.خودم و چند نفر دیگه هم هر کاری کردیم اذان باد صبا رو پخش نمیکنه.

    سلام 

    وقت بخیر، گوشی شیائومی poco x3 pro هر کاری میکنم اذان پخش نمیکنه

    اندرویدش هم ۱۱ هست راه حلی که شما برای بخش شیائومی گفته بودید رو رفتم ولی چنین گزینه ای نداشت

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    سلام گوشی من جی پلاس p10چیکار کنم اذان نمیگه

    سلام وقتتون بخیر چند روزیه توی گوشیم برنامه باد صبا اذان رو دیرتر از وقت معینش پخش میکنه باید چیکار کنم.با حذف و نصب مجدد برنامه هم مشکل برطرف نشد.با اینکه برنامه جدید و به روزش رو هم نصب کردم فایده نداشت

    سلام در مورد ایفون چون اینجا نظری ندیدم بهتره تجربه خودمو بگم .

    توی setting قسمت notifications می‌رید .

     قسمت اذانگو‌By app رو انتخاب کنید نه اتوماتیک .

    قبلش شدل summery را خاموش کنید .

    بعد برید روی نرم افزار اذانگو‌ زبان را فارسی کنید و حتما عصر و عشا را هم روشن بزارید 

    انشاالله جواب می‌دهد ما را هم دعا کنید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی